środa, 22 lutego 2017

Nowy blog

Tym razem nie przychodzę z postem( w sumie byłoby to bardzo podejrzane, gdybym dodawała je teraz tak regularnie ;-) ) , chciałabym się troszkę zareklamować, a więc...
Może ktoś z Was moi przyjaciele czytał powieść Jane Austen "Duma i uprzedzenie". Jest to fenomenalna książka o miłosnych perypetiach w  dawnej Anglii, zawierająca wspaniały humor, atmosferę  oraz bohaterów. Postanowiłam zrobić coś a la' fanficion i przerobiłam ją na gay story. Wstawiłam na razie jeden rozdział, ale wydaje mi się, że wyszedł w miarę dobrze.
Zapraszam zatem do lektury - Duma i uprzedzenie - wszystkich. Sama zawsze marzyłam, by przeczytać tę powieść w wersji yaoi, naprawdę. Ale nikt wcześniej chyba tego nie napisał, a więc postanowiłam być pierwsza. Wiem zatem jaką frajdą będzie czytanie tego opowiadania dla osoby kochającej DIU, a także homolove. A dla osób nie w temacie myślę, iż warto zajrzeć, gdyż jest to chyba jedyna historia w swoim rodzaju - przynajmniej ja drugiej podobnej nie znalazłam. Wniesie ona troszkę świeżości i może dzięki niej sięgniecie do oryginału, taką mam nadzieję.  To chyba tyle, miłego wieczoru
robyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz